![]() |
| Honda Mega Pro 160 druhé generace |
Honda Mega Pro 160 vydala novou verzi v roce 2002. Uvedení modelu Honda Mega Pro 160 vedlo k tomu, že se jedná o novou verzi modelu Honda Mega Pro 160 s verzí s elektrickým startérem s vlastním pohonem a verze Honda Mega Pro 160 je rovněž představena za stejných podmínek. To znamená, že auto je zamčené a proud není stejný jako v autě.
![]() |
| Druhá generace motoru Honda Mega Pro 160 |
Kromě vybavení tohoto kola elektrickým startérem se zde změnilo schéma demontáže. V roce 2004 Honda vydala novou variantu Mega Pro 160, konkrétně Honda Mega Pro 160 CW. edice, pro design motoru a karoserie a další zůstávají stejné.
![]() |
| Honda Mega Pro 160 druhé generace |
Výkon druhé generace Hondy Mega Pro 160 také zůstal stejný jako u první generace Hondy Mega Pro 160. Nevím. Co se týče výkonu i točivého momentu, je stále podobný svému předchůdci Honda GL Pro Neotech. Maximální výkon 13,3 hp při 8500 ot./min a maximální točivý moment 1,3 kgf m při 6500 ot./min.
![]() |
| Honda Mega Pro 160 druhé generace |
Prodám elektrický startér Mega Pro 160 Honda GL Pro Neotech uber druhé generace.
![]() |
| Tachometr Honda Mega Pro 160 druhé generace |
Specifikace Honda Mega Pro 160
Napsat | sportovní turné |
Rok produktu | 2002-2005 |
Vozidlo | 4 ano, oe |
výkon stroje | 156,7 ccm (160 ccm) |
Vrtání x zdvih | 63,5 x 49,5 mm |
kompresní poměr | 9,0:1 |
Maximální výkon | 13,3 HP při 8500 ot./min |
maximální ořech | 1,3 kgf.m při 6500 ot./min |
Palivový systém | 24" odvětrávaný karburátor |
čekací systém | Vzduch |
Zánětlivý systém | CDI-CC, baterie |
Bicí | 12V - 4Ah |
podnikání | ND X 24 EP-U9 / NGK DP8EA-9 |
Přenos | 5 rychlostí (1-N-2-3-4-5) |
hypotéka | Manuální převodovka, mokrá a dvouspojka |
Start | Elektrický startér, startér |
Dříve | Řetěz (řetěz) |
Velikost | |
délka | 2033 mm |
eid | 754 mm |
vysoký | 1062 mm |
vzdálenost mezi nápravami | 1281 mm |
díky zemi | 149 mm |
objem motorového oleje | 0,9 litru |
Kapacita palivové nádrže | 12,4 litru (vlevo: 2,3 litru) |
prázdná váha | 114 kg |
spotřeba paliva | 51,4 km/litr pokles 50 km/h |
Rám | diamantová ocel |
Napětí | |
před | Dalekohledy |
za | Kyvné rameno s nastavitelným tlumičem |
udělat mě | |
před | 2,75 - 18 - 42 P |
za | 3:00 - 18 - 47 P |
Brzda | |
před | Kotouč, dvojitý píst |
za | bicí (bicí) |





Tidak ada komentar:
Posting Komentar
Catatan: Hanya anggota dari blog ini yang dapat mengirim komentar.